суббота, 25 июля 2015 г.

Віршики на ніч малятам

Веселі засипалки

П'ять щенят
П'ять щенят cпать хочуть,
А шостий - не спить.
П'ять щенят спати хочуть,
А шостий - бешкетує!
Хвостиком виляє,
Голосно, голосно гавкає!
Він би гавкав до ранку,
Та подумав ... («спати пора!»)
Мирно хвостиком вильнув
І - швидше за всіх ... (заснув)
І тобі він, між іншим
Побажав ... («На добраніч»)

***
Спи малюк мій солодко-солодко
Нехай приснитися шоколадка
Або зайчик або ведмедик
Або весела мавпа
Спи синочку засинай
оченята солодкий закривай!
***
Солодко спи дитина моя
оченята мерщій закрий
баю-баю пташеня спати!
буде мати тебе качати,
тато сон оберігати!

► Ежата
Троє маленьких ежат
На ліжку в ряд лежать.
Поруч матуся-їжачиха
Каже їм тихо-тихо:
Вам давно пора вже спати,
Щоб рано вранці встати,
Подивитися, як на галявині,
Кінь білий в тумані,
Тихо будить хмари.
Як притихла річка
Гілки верби умиває,
Як туман під сонцем тане,
Як, розсіюючи тінь,
До нас приходить новий день.
А поки, ежаткі, спите,
У новий день у снах летите

► Пальчики
Цей пальчик хоче спати,
Цей пальчик - стриб в ліжко,
Цей пальчик вже задрімав,
Цей пальчик вже заснув.
Цей міцно, міцно спить,
І тобі він спати велить.

► Засипалка
Нам ніжки сьогодні сказали:
«Ми так сьогодні втомилися,
Ми стільки сьогодні стрибали,
Що більше зовсім не хочемо,
Щоб нами знову дриґали.
Ми хочемо полежати, відпочити,
Щоб завтра знову пуститися в дорогу! »
І ручки сказали:
«Ми теж дуже втомилися,
Ми одягали, годували і мили,
І ще малювали,
Ви знаєте, як ми втомилися? »
І кожен пальчик сказав:
«Я теж втомився!
Я теж трудився і допомагав!
І ложку тримати і очі вмивати!
Дайте тепер нам поспати! »
І вушка раптом зашепотіли:
«І ми теж втомилися,
Ми цілий день
Всіх уважно слухали,
Ми стільки дізналися ...
Ми були б раді,
Якщо б поспали! »
І оченята сказали:
«Ох, а ми як втомилися!
Ми так втомилися, що аж защипали.
Ми стільки сьогодні бачили,
А тепер хочемо ми поспати,
Давайте нас закривати! »
І ротик сказав і Зазіваєшся:
«Я теж втомився,
Я жував, я кусав і кричав.
Давайте скоріше відпочивати,
Щоб завтра знову
»Доброго ранку" сказати! "
І язичок пробелькотів:
«А скільки я розповів,
Почмокал, почавкать і прогарчав,
Я теж дуже втомився! »
І тільки носик промовив:
«А я не втомився!
Ви все тихенько лежите,
Відпочивайте і спите,
А я буду вас охороняти,
Спокійно дихати і дихати ... »

► Дідусь-Вредушка
Дідусь-Вредушка
До нас не заходь!
Дідусь-Вредушка
Будинок наш обійди.
Немає у нас
Примхливих діток -
ні ні ні!
Бачиш, спати лягаємо?
Бачиш - вимикаємо світло ?!

Комментариев нет:

Отправить комментарий