вторник, 21 июля 2015 г.

Чим зайняти дитину коли іграшки набридли? Або іграшки власного виробництва

1. Чарівна сумочка.
Візьміть свою стару сумку, покладіть в неї баночки від старих кремів, пудри, і губних помад (вимиті), порожні коробочки, великі гудзики, ручки без стержнів, старий телефон, пульт від телевізора, блокнотик, олівчик і іншу нісенітницю (не гостра, що не брудну і не небезпечну для малюка).

Можна розкласти у внутрішні кишеньки і закрити замочки і дайте дитині на розтерзання. Діти з іграшками стільки не возяться, скільки з цими «скарбами». А вже якщо Ви не полінуйтеся засунути в порожні коробочки всякі дрібниці, у Вас з'явиться маса вільного часу, а малюк отримає чудова розвага. Маленької людини цікавлять тільки «дорослі» речі!

2. Іграшки з кіндер сюрпріза-.

Насипте в тарілку крупу і сховайте туди іграшку з кіндер сюрпріза-, нехай дитина все це бачить, і запропонуйте йому відшукати заховані іграшки. Проводити тільки під наглядом дорослого!

3. Помпони, клубки.
Помпони - чудові маленькі м'ячики! Якщо відірвалися від шапки - не поспішайте викидати. Можна придумати з ними безліч захоплюючих ігор. Можна використовувати просто як м'ячик - кидати, ловити, м'яти такий одне задоволення. Можна грати з ним в «стаканчики». Беремо кілька однакових стаканчиків, одним накриваємо помпон і міняємо місцями стаканчики. А малюк намагається знайти. Можна катати з гладкою похилій поверхні, вивчати по них колір і рахунок. Зацікавився клубком - чудово! Нехай крутить його, крутить, мотає, тягне за ниточку. Спробуйте разом змотати клубок.

Так само можна використовувати в дитячій грі вийшли з ладу технічні прилади (телефони звичайні і стільникові, калькулятори). Справжні предмети подобаються малюкам значно більше, ніж іграшки.

4. Контейнери від Кіндер-сюрпризів (з 4 місяців) - брязкальця.
Насипте в контейнери з під кіндера різну крупу: горох, рис, гречку, манку, макарони, виходять брязкальця з різними звуками, не забудьте заклеїти! брязкальце зав'язати в текстиль.

5. Блискавки, шнурки, зав'язки, мотузочки, застібки.
Ми часто купуємо спеціально для тренування дрібної моторики розвиваючі іграшки, шнурівки, планшети, які складаються з всіляких блискавок, застібок, зав'язок.

Тільки навіщо купувати, якщо пряжки є на кожному ремені і туфлях, на черевиках - шнурки, на одязі - гудзики гачки і блискавки, гудзики. Покажіть призначення цих предметів на справжній одязі. У будь-якому будинку є стара, що вийшла з ладу одяг та взуття, яку можна вичистивши і випрати, віддати дітворі для ігор. Покажіть малюкові, як плести косички із стрічок, шнурків і мотузочок, як застібати пряжки.

6. Рушники, простирадла, ганчірочки, мішечки.
Тренуємо тактильне сприйняття. Їх малюкам дуже корисно м'яти і мацати. Адже рушники та ганчірочки з різних тканин можуть мати абсолютно різну структуру. Зовсім маленькі можуть грати в «ку-ку» або в хованки м'яти мацати тканини різної текстури.

З рушники або пелюшки можна зробити імпровізований мішечок, накидку, під який складаємо різні предмети, а дитина їх на дотик намагається дізнатися. Можна з простиралець та рушників робити будиночки, навіть гамаки і гойдалки для ляльок. Тут малюки можуть самі вчитися в'язати вузли і конструювати. Можна запеленать ляльку. Вгадувати на дотик заховані за тканиною предмети.

7. Прищіпки (від року).
Прищіпки розвивають дрібну моторику, вміння впоратися з пальцями. З щільного картону можна вирізати картинки сонця або їжачка і за допомогою прищіпок Прищепа їм промінчики або колючки.

Можна протягнути мотузку і нехай дитина розвішує білизну.

7. Крупи, сіль.
Звичайна крупа приховує в собі величезну кількість можливостей з розвитку дрібної моторики. Дрібну крупу і сіль можна використовувати для пальчикового малювання. Для цього треба висипати крупу на піднос рівним шаром. Спочатку порісуйте самі. Головне - зацікавити, захопити малюка. Проведіть пальчиком по крупі.
Вийде яскрава контрастна лінія. Потім візьміть пальчик дитини. Нехай малюк сам намалює кілька хаотичних ліній. Коли дитина освоїться, можна переходити до малювання візерунків. Спочатку малює мама, потім пробує малюк. Малювати можна все що завгодно: хаотичні лінії, будиночки, кола, паркани, хмари, спіралі, обличчя.

Можна вивчати форму, букви і цифри. Малюванням найкраще займатися на кухні і садити малюка так, щоб він не розсипав крупу туди, куди не залазить пилосос.

Велику крупу (гречку, ядрицю, горох, квасоля) можна використовувати для викладання картинок, так само як і з сірників, гудзиків і ватних паличок. Відповідно, підходить вона і для аплікацій. Пересипати крупу найцікавіше в прозорій посуді.

Комментариев нет:

Отправить комментарий