пятница, 15 мая 2015 г.

Сьома дочка


①          Було у матері сім дочок. Поїхала одного разу мати в гості до сина, а син жив далеко-далеко. Повернулася додому аж через місяць.
Коли мати ввійшла до хати, дочки почали говорити, як вони скучили за матір’ю. (36 слів)

②         -Я скучила за тобою, немов маківка за сонячним променем, - сказала перша дочка.
- Я чекала тебе, як суха земля чекає краплину води, - промовила друга дочка.
- Я плакала за тобою, як маленьке пташеня за пташкою, - сказала третя дочка. (36 слів)

③         - Мені тяжко було, - щепотіла четверта.
- Ти снилась мені, - промовила п’ята.
- Я виглядала тебе, як вишневий садок соловейка, - говорила шоста.

 А сьома нічого не сказала, зняла з ніг матусі взуття, принесла їй води в мисці помити ноги. (36 слів)

Комментариев нет:

Отправить комментарий