вторник, 26 мая 2015 г.

Що повинна знати і вміти дитина 6 - 7 років

Математика.

Дитина повинна знати:
1. Цифри 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9; знаки «+», «-», «=».
2. Як складати і вирішувати завдання в одну дію на додавання і віднімання.
3. Як користуватися арифметичними знаками дій.
4. Як розділити коло, квадрат на дві і чотири рівні частини.
5. Склад чисел першого десятка.
6. Прямий і зворотний порядок числового ряду.
7. Як отримати кожне число першого десятка, додаючи одиницю до попереднього і віднімаючи одиницю з наступного за ним в ряду.
8. Назва поточного місяця, послідовність днів тижня.

Розвиток мови.

1. Будувати складні пропозиції різних видів. Наприклад, складати речення із запропонованих слів: малюнок, дівчинка, малювати, фарбами, хлопці, гірка, санки, кататися, с, на і т.д.

2. Швидко утворювати нові словосполучення. Наприклад: шапка з хутра - хутряна шапка і т.д.
3. Пояснювати зміст прислів'їв. Наприклад, прислів'я: «Без праці не витягнеш і рибку зі ставка».
4. Складати розповіді по одній картинці, по серії картинок, з життя.
5. Виразно виконувати вірші, з різною інтонацією передавати рядки, що містять радість, захоплення, смуток і т.д.

Основи грамоти.

1. Складати пропозиції з 3-4 слів.
2 Складати схему пропозиції.
3. Розділяти прості речення на слова.
4. Розділяти слова на склади (частини).
5. Розрізняти голосні і приголосні звуки.
6. Визначати, на який склад падає наголос.
7. Визначати на слух м'якість і твердість звуку в словах.
8. Визначати кількість звуків і букв у слові.
9. Визначати за інтонацією, яку пропозицію: оповідної, восклицательное, питальне.

Навколишній світ.

1. Називати своє ім'я та прізвище.
2. Називати ім'я та прізвище своїх батьків.
3. Знати назву свого міста.
4. Знати назва столиці Батьківщини.
5. Знати назву нашої планети.
6. Знати назви основних професій людей. Пояснити, чим характерні ці професії, яку приносять користь людям.
7. Називати пори року, частини доби, дні тижня в їх послідовності.
8. Називати весняні, літні, осінні і зимові місяці.
9. Відрізняти хижих від травоїдних.
10. Відрізняти перелітних птахів від зимуючих.
11. Відрізняти садові квіти від польових.
12. Відрізняти дерева від чагарників.
13. Називати всі явища природи.

Увага.

1. Виконувати завдання, не відволікаючись, близько 15 хвилин.
2. Знаходити 5-6 відмінностей між предметами і між двома малюнками.
3. Утримувати в полі зору 8-10 предметів.
4. Копіювати в точності візерунок або рух.
5. Легко грати в ігри на уважність і швидкість реакції. Наприклад, називайте іменники, але перед грою домовтеся: якщо почув назву іграшки - хлопнути в долоні; якщо інший предмет - скласти руки на столі.

Пам'ять.

1. Запам'ятовувати 8-10 картинок.
2. Запам'ятовувати лічилки (наприклад: «Три гусака летять над нами, три гуски - над хмарами, два спустилися за 3. струмок. Скільки було всіх гусей?») Та скоромовки (наприклад: «Курча з куркою п'ють чай на вулиці»).
4. Запам'ятовувати фрази (наприклад: «Юля і Оля малюють кольоровими олівцями»; «Восени часто йде дощ»).
5. Розповідати по пам'яті розповіді, казки, вірші, зміст картинок.
6. Повторювати в точності текст, що складається з 3-4 речень.

Мислення.

1. Закінчити речення: «Якщо стіл вище стільця, то стілець ...», «Якщо два більше одного, то один ...», «Якщо річка глибше струмка, то струмок ...».
2. Знаходити зайве слово серед групи слів, наприклад: «Василь, Федір, Семен, Іванов, Євген»; «Гніздо, нора, мурашник, курник, барліг»; «Сміливий, хоробрий, відважний, злий, рішучий».
3. Відповідати на хитромудрі питання, наприклад: «Коли гусак стоїть на одній нозі, він важить 2 кілограми. 
4. Скільки буде важити гусак, якщо постане на дві ноги? »
5. Визначати послідовність подій.
6. Знаходити і пояснювати невідповідності на малюнках.
7. Знаходити і пояснювати відмінності між предметами і явищами.
8. Знаходити серед запропонованих предметів зайвий, пояснювати свій вибір.

Дрібна моторика.

1. Скласти з конструктора за зразком будь-яку фігуру. Скласти з паперу, по показаному дорослим зразком, простий предмет (кораблик, човник і т.д.)
2. Вирізати ножицями складну фігуру по контуру, намальованому на аркуші паперу.
3. Виконувати аплікації на папері як самостійно, так і за зразком.
4. Складати пазли без сторонньої допомоги.
5. Регулювати силу тиску на олівець і пензель і змінювати напрямки руху руки в залежності від форми зображеного предмета.
6. Розташовувати зображення на всьому аркуші, на одній лінії, на широкій смузі.
7. Штрихувати малюнки, не виходячи за їх контури. Акуратно розфарбовувати складні малюнки.
8. Орієнтуватися в зошиті в клітинку або в лінійку.


Якщо ваш малюк ще не все може, позаймайтеся з ним додатково. І пам`ятайте, що кожна дитини індивідуальна і вивчений матеріал може засвоювати не так швидко як нам цього хочеться. У вас все вийде! Бажаємо успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий