вторник, 26 мая 2015 г.

Вплив реклами на дітей


Сьогоднішня реклама в чому спрямована на дитячу аудиторію. Відомо, що чим раніше буде відбуватися вплив на людину, тим глибше цей вплив буде в нього проникати. Багато фахівців у галузі реклами обмежують сьогодні верхню вікову планку цільової аудиторії 45-50 роками. Впливати рекламою на людей більш старшого віку, вважається, нереально, за винятком реклами товарів для людей похилого віку (ліків, протезів та ін.). Навіщо битися головою об стіну, намагаючись дістати аудиторію з давно усталеними поглядами, якщо набагато вигідніше і простіше притягти молоду аудиторію з не сформованими смаками і способом життя ?! Так вважають багато рекламістів. Молоде покоління, виховане, можна сказати, з пелюшок в дусі прихильності до певного бренду, пронесе свою прихильність до нього через усе життя. А рекламні бюджети для цього бренду істотно знизяться з роками, тому що його вже не треба буде формувати, а тільки підтримувати інтерес даного покоління до цього бренду.
Такому підходу є психологічне пояснення.


Будь-яка інформація, яка надходить людині, піддається їм свідомої і автоматичною оцінці з точки зору значущості та вірогідності. Вся непотрібна, а тим більше помилкова інформація, їм відсіюється. А діти сприймають інформацію, що надходить без критичної переробки. У дитячому віці дитина вбирає всю інформацію як губка. У міру дорослішання, накопичення життєвого досвіду, розвитку логічного мислення інформація починає піддаватися критичному осмисленню.

Більшість дорослих людей не люблять дивитися рекламу, особливо, коли вона перериває передачі або фільми. Постійне миготіння однотипних рекламних роликів, викликає роздратування у людей, і вони перемикають канал. Однак діти реагують на ТВрекламу інакше. Один і той же ролик вони можуть дивитися багато разів, і їх інтерес не буде слабшати. У дитячій аудиторії відсутнє відчуття роздратування на перегляд однотипних рекламних роликів. У міру того, як дитина буде рости, інтерес до реклами буде знижуватися. Чим старшою стає дитина, тим менше реклами він буде дивитися. Якщо в 9 років рекламний ролик до кінця переглядають 44,8% дітей, то до 19 років всього 16%.

Маленьких дітей в телевізорі насамперед привертають постійно змінюються яскраві картинки, а смислова інформація сприймається ними машинально. Так вважають психологи. Тому діти, як ніхто інший, підпадають під вплив реклами. Рекламні образи так часто змінюють, що дитячу увагу не втомлюється. Тому що б не рекламувалося, ролики, спрямовані на дітей, завжди містять швидко змінюються яскраві і веселі картинки.

Не спроста говорять, що враження, отримані в дитинстві, найсильніші. Цим і користуються дорослі дяді і тьоті, охочі заробити на дітях. В силу незміцнілої самостійності мислення, з ранніх років можна вселити дитині, що, наприклад, «Чупа-Чупс» смачніше звичайного півника на паличці.

Це ми, дорослі, розуміємо, що реклама часто бреше. А діти цього поки не розуміють. Завдання батьків навчити свою дитину відрізняти рекламу від реального життя, пояснити, кому і чому можна довіряти, а кому ні.

А чи знаєте ви, що:


#   Британські вчені з'ясували, що діти, які дивляться телевізор на самоті, більш сприйнятливі до реклами, ніж діти, які дивляться телевізор разом з батьками.
#   На думку фахівців в області психології споживання, в неповних сім'ях, в сім'ях, де батькам було за 30, коли з'явилися діти, в сім'ях, де працюють обидва батьки діти частіше розпещені можливістю витрачати гроші і роблять великий вплив при прийнятті сімейного рішення щодо здійснення покупок . Такі діти найпривабливіша аудиторія для рекламної індустрії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий