пятница, 25 сентября 2015 г.

Маленька казка для дорослих про дуже зайнятих людей ....

Якось раз одна чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди
втомлений і засмиканий, і побачив, що в дверях його чекає п'ятирічний син.

- Тату, можна у тебе дещо запитати?
- Звичайно, що трапилося?
- Тату, а скільки ти отримуєш?
- Це не твоя справа! - Обурився батько.
- І потім, навіщо це тобі?
- Просто хочу знати. Ласка, ну скажи, скільки ти отримуєш за годину?
- Ну, взагалі-то, 500. А що?
- Пап ... - син подивився на нього знизу вгору дуже серйозними очима.
- Тату, ти можеш зайняти мені 300?

- Ти питав тільки для того, щоб я тобі дав грошей на яку-небудь
дурну іграшку? - Закричав той.
- Негайно марш до себе в кімнату і лягай спати! ...
Не можна ж бути таким егоїстом! Я працюю цілий день,
страшно втомлююся, а ти себе так нерозумно ведеш.

Малюк тихо пішов до себе в кімнату і закрив за собою двері.
А його батько продовжував стояти в дверях і злитися на прохання сина.
«Та як він сміє питати мене про зарплату, щоб потім попросити грошей?»
Але через якийсь час він заспокоївся і почав міркувати розсудливо:
«Може, йому дійсно щось дуже важливе потрібно купити.
Та біс з ними, з трьома сотнями, адже він ще взагалі жодного разу у мене не просив грошей ».
Коли він увійшов в дитячу, його син вже був в ліжку.

- Ти не спиш, синку? - Запитав він.
- Ні, тато. Просто лежу, - відповів хлопчик.
- Я, здається, занадто грубо тобі відповів, - сказав батько.
- У мене був важкий день, і я просто зірвався.
Прости мене. Ось, тримай гроші, які ти просив.
Хлопчик сів в ліжку і посміхнувся.
- Ой, папка, спасибі! - Радісно вигукнув він.

Потім він заліз під подушку і дістав ще кілька зім'ятих банкнот.
Його батько, побачивши, що у дитини вже є гроші, знову розсердився.
А малюк склав всі гроші разом, і ретельно перерахував купюри, і потім знову
подивився на батька.

- Навіщо ти просив грошей, якщо вони у тебе вже є? - Пробурчав той.
- Тому що у мене було недостатньо.
Але тепер мені якраз вистачить, - відповіла дитина.
- Тато, тут рівно п'ятсот.
Можна я куплю 1:00 твого часу?
Будь ласка, прийди завтра з роботи раніше, я хочу щоб ти повечеряв разом з нами.

Мораль

Моралі немає. Просто хотілося нагадати, що наше життя занадто коротке,
щоб проводити її цілком на роботі. Ми не повинні дозволяти їй витікати крізь пальці,
не приділяючи хоча б крихітну її дещицю тим, хто дійсно нас любить,
найближчим нашим людям.
Якщо нас завтра не стане, наша компанія дуже швидко замінить нас кимось іншим.
І тільки для сім'ї та друзів це буде дійсно велика втрата,
про яку вони пам'ятатимуть все своє життя.
Подумай про це, адже ми приділяємо роботі значно більше часу, ніж сім'ї

Комментариев нет:

Отправить комментарий