Читання мовчки
Рівень
розвитку навички читання мовчки у 3 класі перевіряється у процесі поточного
опитування . У 4 класі перевіряється й оцінюється під час поточного опитування,
а також у процесі підсумкової контрольної роботи наприкінці першого і другого
семестрів. Враховуються такі характеристики цього виду читання: спосіб,
розуміння змісту прочитаного, темп читання.
Показники темпу читання мовчки
Клас
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
3
|
85-110
сл/хв
|
90-140
сл/хв
|
4
|
100-150
сл/хв
|
110-170
сл/хв і більше
|
Примітка: перше (менше) число у
кожному із зазначених показників визначає обов’язковий рівень, досягнення якого
впливає на оцінювання; друге число вказує на бажаний (перспективний) результат
розвитку читацького уміння і використовується переважно для самоконтролю і
самооцінки учнів.
Розуміння прочитаного
виявляється за допомогою завдань тестового характеру: школярам пропонують 12
запитань за текстом з трьома варіантами відповідей на кожне. Запитання
охоплюють фактичний зміст твору, окремі особливості художньої мови, розуміння
слів і висловів ужитих у прямому і переносному значеннях, визначення головної
думки тексту.
Правильна
відповідь на 1 запитання оцінюється 1 балом.
Учням, у яких
темп і спосіб читання не відповідають нормативним показникам, знижується оцінка
на 1 бал.
Комментариев нет:
Отправить комментарий