Читання
вголос оцінюється за такими критеріями:
2 клас
Рівень навчальних досягнень учнів
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів*
|
І
Початковий
|
Учень (учениця) читає відривними складами, припускаючись багатьох помилок у закінченнях, наголошуванні слів, на пропуск, перестановку літер і складів, в інтонуванні речень; помилок мовного характеру. Учень частково розуміє значення окремих слів, словосполучень, речень у тексті.
Темп читання значно нижчий від нормативного. |
ІІ
Середній
|
|
ІІІ
Достатній
|
Учень (учениця) читає плавно словами, окремі (багатоскладові) слова — складами у темпі, що відповідає нормативному, припускаючись незначних відхилень від норми у наголошуванні, вимові слів, інтонуванні речень.
Усвідомлює фактичний зміст твору з незначною допомогою вчителя, основну думку — лише під його керівництвом. |
ІV
Високий
|
Учень(учениця) читає плавно, правильно цілими словами, з дотриманням відповідного темпу, нормативної вимови слів, самостійно усвідомлює фактичний зміст твору, основну думку – з допомогою вчителя.Під час читання виявляє уміння користуватися інтонаційними засобами виразності (правильно робить паузи, регулює силу голосу і тон залежно від розділових знаків і змісту, інтонує кінець речення).
|
* Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів здійснюється вербально, у 3-4 класах – за 12-бальною шкалою
За рішенням педагогічної ради загальноосвітнього
навчального закладу оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу може
здійснюватися за 12-бальною шкалою (відповідно до критеріїв навчальних
досягнень). Якщо навчальні досягнення учня 2 класу
повністю відповідають критеріям певного рівня, ставиться його найвищий бал.
Коли учень припускається окремих неточностей, йому знижується оцінка на 1-2
бали в межах рівня.
Комментариев нет:
Отправить комментарий