Читання мовчки оцінюється за
такими критеріями:
4 клас
Рівень
навчальних
досягнень
учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання
і норми читання
|
І
Початковий
|
1
|
Учень (учениця) розуміє зміст окремих речень у тексті. читає напівголосно у темпі, суттєво
нижчому від нормативного.
|
2
|
Учень (учениця) розуміє окремі події у змісті твору.
Читає пошепки, у темпі, суттєво нижчому від нормативного.
|
|
3
|
Учень (учениця) спроможний(-на) відповісти лише на
запитання, що стосуються окремих фрагментів змісту твору. Утруднюється
пояснити, як пов'язані між собою події у тексті. читає з вираженими ознаками
беззвучної артикуляції у темпі, нижчому від нормативного.
|
|
ІІ
Середній
|
4
|
Учень (учениця)
правильно відповідає на окремі запитання, пов'язані з розумінням фактичного
змісту твору. читає з ознаками
беззвучної артикуляції у темпі, нижчому від нормативного.
|
5
|
Характер відповідей
учня (учениці) на запитання свідчать про неповне розуміння фактичного змісту
твору. Під час читання часто виникають зовнішні мовленнєві рухи. Темп читання
є дещо нижчим від нормативного.
|
|
6
|
Рівень усвідомлення
фактичного змісту нескладного тексту є загалом досягнутим, а основний смисл
залишається неосвоєним. Учень (учениця) читає у темпі наближеному до
нормативного. Періодично виникають зовнішні
мовленнєві рухи під час читання багатоскладових та важких для розуміння слів
|
|
ІІІ
Достатній
|
7
|
Учень (учениця)
виявляє достатнє розуміння фактичного змісту тексту. Виконуючи завдання,
припускається помилок, пов'язаних з розумінням основної думки твору,
розумінням значення окремих слів, висловів, у т. ч. вжитих у переносному
значенні. Спосіб і темп читання відповідають нормативним показникам.
|
8
|
Учень (учениця)
усвідомлює фактичний зміст тексту, але неповно розуміє його основний смисл.
Правильно виконує 2/3 частини запропонованих завдань. Спосіб читання учнів є
достатньо сформованим, темп читання дещо перевищує нормативні показники.
|
|
9
|
Учень (учениця) виявляє
здатність самостійно усвідомлювати фактичний зміст твору, основний смисл – з
незначною допомогою вчителя. Припускається окремих неточностей у відповідях
на запитання щодо розуміння висловів, ужитих у переносному значенні. Спосіб і
темп і читання свідчать про належний рівень сформованості цього виду читання.
|
|
І
Початковий
|
10
|
Учень (учениця) у
повному обсязі усвідомлює фактичний зміст основного смислу твору. Мають місце
поодинокі випадки неточного розуміння підтексту. Темп читання суттєво
перевищує нормативні показники читання вголос.
|
11
|
Учень (учениця) у
повному обсязі поглиблено, усвідомлює фактичний зміст та основний смисл
різних за ступенем складності творів. Іноді припускається неточностей щодо
розуміння підтексту. Спосіб читання відповідає критеріям цього виду читання,
а темп значно перевищує нормативні показники.
|
|
12
|
Учень (учениця) у
повному обсязі поглиблено розуміє зміст та основний смисл різних за
складністю окреслених навчальною програмою текстів;
правильно відповідає на всі запитання за змістом прочитаного Темп читання
зазвичай у 1,5-2 рази перевищує нормативні показники читання вголос. Спосіб
читання відповідає критеріям цього виду читання..
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий