пятница, 19 июня 2015 г.

Фрази які ніколи не потрібно говорити дитині

Всі дорослі бажають своєму малюкові добра, але іноді роблять такі помилки у вихованні дітей і використовують такі фрази, вживання яких може призвести до небажаних наслідків. І приносять не користь, а шкоду, травмують душу малюка, самі того не підозрюючи. Отже, що можна говорити дитині?

Фрази, які ніколи не варто говорити дитині:

«Будеш себе погано вести, Баба Яга (Бармалей, міліціонер, мужик з мішком, лікар з уколом) прийде і тебе забере до себе»


Ці фрази використовують дорослі, коли дитина не бажає слухатися, закочує «істерику», погано поводиться при сторонніх людях. Зрозуміло, що батькам потрібно якнайшвидше припинити це, але в основі таких фраз - залякування. Хоча залякування використовувати дуже погано, так тут ще може критися така інформація: «У мене над тобою владу і я можу тебе не врятувати від Баби Яги та ін., А навпаки, віддати їй». Якщо ж подивитися ще глибше, то можна це зрозуміти так, що «я не люблю тебе і можу позбутися від тебе».


Завдання дорослого донести до дитини, що його поведінка негідно і допомогти це непослух подолати. Перше - це треба йому сказати: «Я розумію, що ти розсердився, топаєш ногами навіть» Після цих слів дитина буде потихеньку заспокоюватися, він почув, що його розуміють, розуміють, що він відчуває. Якщо ж заспокоєння не послідувало, то треба сказати: «Мені зовсім не подобається таке твоя поведінка, тут не добре кричати, бігати і т.д.» Чим конкретніше буде висловлюватися те, в чому дитина не прав, тим швидше він зрозуміє.

«Не буду тебе любити», «Мені такий синок не потрібен», «З тобою одні проблеми»


Такі фрази теж можна почути, коли дорослі хочуть, щоб дитина поводився пристойно, підкорявся їм, а він продовжує вести себе погано, не слухається.

У цих фразах прямий посил нелюбові, він і ранить сильніше. А для малюка сумнів у тому, чи люблять його батьки - це психологічні комплекси і навіть захворювання. Тому дитина не повинна сумніватися в любові мами і тата, навіть якщо у нього не ідеальну поведінку. Тут знову ж треба прямо висловити малюкові свої почуття: «Я засмучена тим, що ти кричиш», «Мені прикро, що я старалася, готувала тобі їжу, а не їж».

«Залишимо тебе одного!»


У цій фразі теж дитина чує: «Ти нам не потрібен, ми готові залишити тебе, покинути». Дитина, чуючи такі фрази часто, може зробити висновок: якщо я не потрібен мамі і татові, значить, не потрібен нікому. Це призведе до низької самооцінки і складнощів у спілкуванні.

У цьому випадку краще сказати малюкові: «Ми давно сперечаємося з тобою, і я втомилася, піду в іншу кімнату, а ти, коли заспокоїшся, можеш прийти до мене».

«Та кому ти потрібен!»


Цю фразу можна почути, коли малюк злякався. З метою заспокоїти дитину, дорослий каже з посмішкою: «Та кому ти потрібен!». Але дитина розуміє знову ж по своєму: нікому не потрібен. І знову удар в серце малюка. Потрібно швидше заспокоїти дитину: «Ти злякався. Я з тобою, небезпеки немає ».

Це тільки деякі з тих фраз, які неприпустимо "кидати" своїм дітям. Що не можна говорити дитині ще? Часто використовуються такі: «Що хочеш, роби, тільки не кричи ...», «Ти все тільки зіпсуєш, краще я сама», і тоді велика ймовірність, що результатом виховання буде "мамин синочок", "Замовкни, роби, як тобі кажуть! »,« Ти поганий, з тобою ніхто не дружитиме »та ін. На жаль, помилки у вихованні дітей можуть обернутися серйозною проблемою в дорослому житті.


Батьки, будьте уважні до того, що і як ви говорите!

Комментариев нет:

Отправить комментарий