вторник, 3 ноября 2015 г.

ГЕНІАЛЬНІ ЦИТАТИ доктора Комаровського



👉 100% дорослого населення знають, як робити дітей, але 99,9% не знають при цьому, що потім робити з дітьми.

👉 Забезпечення психічного благополуччя матері, яка доглядає за дитиною, - головне завдання батька. Саме тато зобов'язаний розставити крапки над i у відносинах з родичами та сусідами.

👉 Щаслива дитина - це, перш за все, дитина здоровий і тільки потім уже вміє читати і грати на скрипці.



👉 Щаслива дитина - це дитина, у якої є і мама, і тато, що знаходять час не тільки для того, щоб цю дитину любити, але й для того, щоб любити один одного.

👉 Ні кількістю, ні якістю педіатрів проблеми здоров'я дітей вирішити не можна. А можна, скоріше за все, тому, що згадане здоров'я в набагато більшому ступені залежить від мами і тата, ніж від усіх педіатрів, разом узятих.

👉 Дитина нікому і нічого не винен.

👉 Особисто я, коли до мене звертаються батьки часто хворіючих дітей, часто раджу завести собаку. Бо собака - реальний привід змусити дорослих 2 рази на день з дитиною гуляти.

👉 Якщо ваше дитя цілий рік хворіло, що не гуляло і страждало, поїздка на дачу (село в 30 км від міста, ліс, річка) може виявитися значно кориснішою, ніж відпочинок на узбережжі Середземного моря, нехай навіть і в п'ятизірковому готелі.

👉 Саме таким має бути нормальна дитина - худим і активним.

👉 Упевнений: більшість дітей народжуються на світ здоровими, але їх позбавляють здоров'я ... батьки та медичні працівники.

👉 З'явився на світ немовля (людський дитинча) - такий же біологічний об'єкт, як вовченя, порося або ведмежа. Тому найголовніше завдання на етапі початку життя - не розгубити біологічне, щоб мати потім можливість розвивати соціальне.

👉 Суть та ідеологія одноразових підгузників полягають у наступному: памперс потрібен не дитині! Памперс потрібен матері дитини!

👉 Головне - це щастя і здоров'я сім'ї. Сім'я повинна жити не інтересами дитини, а інтересами сім'ї. Я не можу уявити, щоб моїй дитині подарували шоколадку, а він не розділив її на три частини.

👉 Найголовніше: ти не центр всесвіту. Ми, сім'я, - ось центр всесвіту. Хороші люди завжди і з усіма поводяться добре. Поділися хорошим: настроєм, їжею, речами. Не скиглити.

Комментариев нет:

Отправить комментарий