четверг, 15 октября 2015 г.

14 речей, про які ми соромимося сказати батькам

14 речей, про які ми соромимося сказати батькам

Є багато слів, які нам хотілося б сказати своїм батькам, але чомусь виявляється дуже складно їх вимовити. Поки ми самі не стаємо мамами і татами, нам буває непросто усвідомити, через які випробування вони проходять, переживаючи за кожен наш крок і радіючи кожному досягненню.

1. Я думаю про вас щодня

Навіть коли я шалено зайнятий, я все одно думаю про вас. Моя душа буде завжди відчувати зв'язок з вашими душами.

2. Я пишаюся тим, що я ваша дитина



Незважаючи на те що мені не довелося ні просити про це, ні заслуговувати це, ви виростили мене під своїм дахом. Ви забезпечили мене всім необхідним для того, щоб я став дорослою самостійною людиною.

3. Я ціную все, що ви зробили для мене

Існує нескінченна безліч дрібниць, які залишилися непоміченими і за які я вас так і не подякував. Але ця подяка живе в моєму серці, бо я не уявляю, як би я жив у цьому світі без вас.

4. Я розумію вас

Я знаю, що ви не ідеальні, що ви люди. Я розумію, що всі ми проходимо через певні випробування, і ніхто від них не захищений. І, навіть незважаючи на ці випробування, ви подарували мені життя і дали підтримку, яка була мені потрібна, щоб протистояти випробуванням в моєму власному житті.

5. Я нескінченно за вами сумую

Я живу далеко від вас, намагаючись побудувати кар'єру і створити мою власну сім'ю. Але, навіть будучи далеко, я за вамипо вас нудьгую. Можливо, мені слід було б бути ближче до вас, але я ж знаю: вам завжди хотілося, щоб я прагнув здійснити свої мрії. Так що я буду намагатися з усіх сил.

6. Завдяки вам я стаю краще

Я не розчарував себе і оточуючих; у мене вийшло стати великодушним і сильною людиною. Завдяки вам у моїй душі горить вогонь співчуття і душевного тепла.

7. Я люблю вас сильніше, ніж це можуть висловити слова

Любов набагато краще виражається в діях, ніж в словах. Але в моїй душі так багато любові до вас, що якби я захотів про неї розповісти, на це пішла б ціла вічність.

8. Те, чим вам довелося пожертвувати заради мене, завжди відгукується в моєму серці

Уміння поставити дітей на перше місце, жертвуючи власними інтересами, дано не кожному. Але ви доклали для цього всіх зусиль. І ваші рішення були засновані не на егоїзмі, а на тому, що було б краще для нас.

9. Страх втратити вас переслідує мене

Мені необхідно прийняти той факт, що ви будете в моєму житті не завжди. Коли-небудь я стану людиною, у якого вже немає батьків, і це мене страшно лякає. Коли вас не стане, я знаю, що мені потрібно буде продовжувати свій шлях. Але я не знаю, як я впораюся з цим.

10. Мені дуже шкода

Я зробив багато помилок, і ці помилки дали мені можливість навчитися новому. Я прошу вибачення за свої помилки і за ту шкоду, яку я, можливо, ненавмисно завдав. Я знаю, що нерідко поводився як розпещений егоїст.

11. Ви завжди будете моїми найкращими друзями

Вас неможливо замінити. Ви завжди будете тими, з ким я захочу розділити особливі моменти мого життя.

12. Ви мої найбільші герої

Мої батьки дали мені стільки радісних спогадів, що я завжди буду думати про них як про моїх головних героях! Мої батьки не тільки дали мені життя - вони були поруч на кожному крутому повороті і на кожному ризикованому трампліні.

13. Мої діти будуть важливою частиною вашого життя

Мої діти ніколи не будуть далекі від вас. Вони будуть щасливі проводити щасливі моменти життя разом з вами.

14. Я ніколи не зможу попрощатися з вами

Ви завжди будете в моєму серці. Я завжди буду дбайливо зберігати спогади і про вас. Тому що, навіть коли вас не буде, ви все одно завжди будете зі мною.

Комментариев нет:

Отправить комментарий